Posts tonen met het label stempels. Alle posts tonen
Posts tonen met het label stempels. Alle posts tonen

zondag 17 maart 2013

NICE WEEKEND

Dit weekend is een rustig weekend. Alweer een tijdje geleden was ik jarig. Dus  gisteren ging ik met een vriendin een dagje weg en kreeg ik een high tea voor mijn verjaardag. Het was heel gezellig en lekker. Verder hebben we een rustig weekend we haken, kijken naar de narcissen en de hyacinten in de knop. Binnen al echt lente maar buiten nog niet. En ik heb een hertje genaaid. Ik was er al langer mee bezig en nu is hij af. Nog een 'nice weekend!' 


woensdag 13 maart 2013

PIF

Een tijdje geleden vertelde juffrouw sill dat ze aan 4 mensen een PIF ging sturen. Wij deden mee en hebben een hele mooie PIF gekegen.

We kregen een heel leuk slingertje van een landkaart gemaakt. 

 We kregen een hele leuke stempel met 'liefs' erop

 En nog twee hele leuke kaartjes en een schattig envelopje.
 Dank je wel juffrouw sill! 

 
En als je dan een PIF gekregen hebt moet je ook aan 5 andere mensen een cadeautje weggeven... De 5 eerste mensen die op dit bericht reageren en die graag mee willen doen krijgen dan een pakketje opgestuurd. Daarna moeten de mensen die een PIF van ons hebben gekregen weer een PIF aan 5 nieuwe mensen geven enz. Wat je krijgt is een verassing.. We zijn in ieder geval al bezig. 





dinsdag 15 januari 2013

KNUTSELEN

Afgelopen weekend een " peuter knutsel middag " gehad. Was erg gezellig en er werden mooie dingen gemaakt. 



zondag 18 november 2012

WEEKEND

We hebben al bijna weer een heerlijk creatief weekend achter de rug! Gisteren heb ik weer is mijn labels,  cadeaupapier en stempels (ik mocht die lenen van een vriendin) gepakt en ben maar is crea geweest!


  deze maakte mijn vriendin






En daarna ben ik weer aan de haak gegaan. Ik ben vlaggetjes aan het maken voor een geweldige slinger kijk voor het patroon hier. En ik haakte een cupcake maar daar later een foto van. En we hebben (mijn moeder en ik) al weer een nieuwe klus. Mijn moeder heeft in opdracht 2 mutsjes 2 sjaaltjes gemaakt ook daar hebben we een foto van. Dat is de oude klus. Ons volgende 'project' is een appeltjes geboorte pakket. Daar zit bijv. een grote appel als muziekdoos in, en een slingertje met appels en een gave mobile ook daar heb ik een paar foto's van. 

zo'n slinger word het

de mutsjes en sjaaltjes

 helaas kon ik het plaatje niet draaien maar dit mobile komt uit de knippie en komt ook in het pakket.

 En net vonden we op haar gave blog een leuk slingertje. Het is heel simpel en het geeft een leuk resultaat!



fijne week!!!