Posts tonen met het label cupcakes. Alle posts tonen
Posts tonen met het label cupcakes. Alle posts tonen

zaterdag 11 mei 2013

HOLIDAY

Na 2 weken vakantie komt er dan eindelijk weer is een blog bericht... Heel veel plaatjes van de afgelopen 2 weken..
 Het was natuurlijk ook (soms)  super lekker weer.. En daarom werd er buiten weer flink gehaakt. Het resultaat zien jullie de volgende keer.


Ik stond samen met haar op de markt. We hadden een kraam vol gehaakte  oranje, rood, wit en blauw spulletjes. Want het was die dag ook kroningsdag!

 
(de foto's zijn een beetje onduidelijk)




 Er zijn cakejes gebakken. 




En ik kreeg ook nog een swap van haar. Er word nu druk geknutseld aan een swap voor haar. Nog een fijn weekend! 

dinsdag 9 april 2013

HAPPY DAY'S

Lang niet geblogt dus weer genoeg te vertellen.. Al mijn spulletjes voor de markt zijn af. Een sjaal waar we al ongeveer een half jaar mee bezig waren is af en dan hebben we nog een grote opdracht met sleutelhangers waar we ook al aardig mee opgeschoten zijn. Maar over die opdracht later meer. 




We hebben via internet knopen en kralen besteld een daarmee armbanden gemaakt ( je kunt ze hier boven zien ) en dan hebben we ook nog geknutseld met oude flows en een PIF pakketje gemaakt. Het pakketje zien jullie later omdat de mensen hem nog niet gekregen hebben en het moet natuurlijk een verassing blijven... 




We kregen vandaag eindelijk onze nieuwe kan binnen die ook goed gebruikt kan worden. kortom happy day's met veel haakwerkjes.

zaterdag 2 maart 2013

PILLOWS & PICTURES

Daar ben ik weer is! We hebben onder tussen flink gehaakt met resultaat. We hebben kussens gehaakt...

We waren eigenlijk van plan om er een dekentje van te maken. Maar dit is ook een leuke oplossing.

 Mijn broertje was jarig en hij trakteerde 'marsepeinen voetbal cakejes.'
En dan nog een paar mooie plaatjes van een mooie bos bloemen. Fijn weekend!


zaterdag 12 januari 2013

winter & lente

Het is buiten nog echt winter maar binnen halen we de lente al in huis!




Maar 's avonds is het hier binnen toch wel weer echt winter!




Ook ben ik afgelopen week naar de kringloop geweest en vond dit geweldige potje met super retro appeltjes! 

En ook bakten we cakejes!


Nog een happy weekend!

zaterdag 8 december 2012

sinterklaas & X-mas

Tja Sinterklaas is nog maar net het land uit of de kerst spulletjes komen alweer de winkels binnen.... Maar nog even over Sinterklaas het was weer super gezellig dit jaar.... en nu nog even een plaatje van de surprise die ik maakte en die ik kreeg!

















Deze theepot maakte ik. En de cupcake van hieronder kreeg ik!
















Maar Sinterklaas was het land nog niet uit of het begon te sneeuwen. En dat betekent de kachel aan en weer veel haken natuurlijk! Ook zijn wij ( mijn moeder en ik ) druk bezig met  een adventskalender maken voor Silly old suitcase. Meer weten kijk dan even hier
En dan nu wat foto's van de sneeuw haak en naaiwerkjes en meer gezelligheid!


 
















 
 Deze etagère kregen wan van haar. Voor sinterklaas. 


 











 En vandaag is bij ons ook de kerstboom weer opgetuigt!




En ik maakte met lampjes en masking tape een kerstboom voor op mijn eigen kamer.


Ik ben flink appeltjes aan het haken voor aan een slinger en mijn moeder kocht het flow winterboek en een normale flow! Het winterboek is echt helemaal te gek!









Geniet nog even van de sneeuwpret!!