Dit weekend is een rustig weekend. Alweer een tijdje geleden was ik jarig. Dus gisteren ging ik met een vriendin een dagje weg en kreeg ik een high tea voor mijn verjaardag. Het was heel gezellig en lekker. Verder hebben we een rustig weekend we haken, kijken naar de narcissen en de hyacinten in de knop. Binnen al echt lente maar buiten nog niet. En ik heb een hertje genaaid. Ik was er al langer mee bezig en nu is hij af. Nog een 'nice weekend!'
Posts tonen met het label winter. Alle posts tonen
Posts tonen met het label winter. Alle posts tonen
zondag 17 maart 2013
zondag 16 december 2012
*KERST*
Even wat kersterige plaatjes!
De kerstkaartjes van dit jaar. Het idee komt van hier
Echt kerst!
Een echte kerst krans aan de deur!
En bij de kerstboom ga ik deze week weer een nieuw projectje starten met deze zoete kleurtjes! Heb mezelf weer is verwend met een paar bollen. Ik ben ook aan het 'stof haken' maar daar deze week meer over!
Een echte kerst krans aan de deur!
En bij de kerstboom ga ik deze week weer een nieuw projectje starten met deze zoete kleurtjes! Heb mezelf weer is verwend met een paar bollen. Ik ben ook aan het 'stof haken' maar daar deze week meer over!
xxx
zaterdag 8 december 2012
sinterklaas & X-mas
Tja Sinterklaas is nog maar net het land uit of de kerst spulletjes komen alweer de winkels binnen.... Maar nog even over Sinterklaas het was weer super gezellig dit jaar.... en nu nog even een plaatje van de surprise die ik maakte en die ik kreeg!
Deze theepot maakte ik. En de cupcake van hieronder kreeg ik!
Maar Sinterklaas was het land nog niet uit of het begon te sneeuwen. En dat betekent de kachel aan en weer veel haken natuurlijk! Ook zijn wij ( mijn moeder en ik ) druk bezig met een adventskalender maken voor Silly old suitcase. Meer weten kijk dan even hier
En dan nu wat foto's van de sneeuw haak en naaiwerkjes en meer gezelligheid!
En vandaag is bij ons ook de kerstboom weer opgetuigt!

En ik maakte met lampjes en masking tape een kerstboom voor op mijn eigen kamer.
Ik ben flink appeltjes aan het haken voor aan een slinger en mijn moeder kocht het flow winterboek en een normale flow! Het winterboek is echt helemaal te gek!
Geniet nog even van de sneeuwpret!!
Deze theepot maakte ik. En de cupcake van hieronder kreeg ik!
Maar Sinterklaas was het land nog niet uit of het begon te sneeuwen. En dat betekent de kachel aan en weer veel haken natuurlijk! Ook zijn wij ( mijn moeder en ik ) druk bezig met een adventskalender maken voor Silly old suitcase. Meer weten kijk dan even hier
En dan nu wat foto's van de sneeuw haak en naaiwerkjes en meer gezelligheid!
| |
| Deze etagère kregen wan van haar. Voor sinterklaas. |
En ik maakte met lampjes en masking tape een kerstboom voor op mijn eigen kamer.
Ik ben flink appeltjes aan het haken voor aan een slinger en mijn moeder kocht het flow winterboek en een normale flow! Het winterboek is echt helemaal te gek!
Geniet nog even van de sneeuwpret!!
Labels:
cupcakes,
haken,
kadootjes,
kerst,
masking tape,
naaien,
retro,
servies,
sinterklaas,
slingertjes,
thee,
winter
Abonneren op:
Posts (Atom)




