Het was natuurlijk ook (soms) super lekker weer.. En daarom werd er buiten weer flink gehaakt. Het resultaat zien jullie de volgende keer.
Ik stond samen met haar op de markt. We hadden een kraam vol gehaakte oranje, rood, wit en blauw spulletjes. Want het was die dag ook kroningsdag!
Er zijn cakejes gebakken.
En ik kreeg ook nog een swap van haar. Er word nu druk geknutseld aan een swap voor haar. Nog een fijn weekend!


















