Posts tonen met het label labels. Alle posts tonen
Posts tonen met het label labels. Alle posts tonen

zaterdag 11 mei 2013

HOLIDAY

Na 2 weken vakantie komt er dan eindelijk weer is een blog bericht... Heel veel plaatjes van de afgelopen 2 weken..
 Het was natuurlijk ook (soms)  super lekker weer.. En daarom werd er buiten weer flink gehaakt. Het resultaat zien jullie de volgende keer.


Ik stond samen met haar op de markt. We hadden een kraam vol gehaakte  oranje, rood, wit en blauw spulletjes. Want het was die dag ook kroningsdag!

 
(de foto's zijn een beetje onduidelijk)




 Er zijn cakejes gebakken. 




En ik kreeg ook nog een swap van haar. Er word nu druk geknutseld aan een swap voor haar. Nog een fijn weekend! 

woensdag 13 maart 2013

PIF

Een tijdje geleden vertelde juffrouw sill dat ze aan 4 mensen een PIF ging sturen. Wij deden mee en hebben een hele mooie PIF gekegen.

We kregen een heel leuk slingertje van een landkaart gemaakt. 

 We kregen een hele leuke stempel met 'liefs' erop

 En nog twee hele leuke kaartjes en een schattig envelopje.
 Dank je wel juffrouw sill! 

 
En als je dan een PIF gekregen hebt moet je ook aan 5 andere mensen een cadeautje weggeven... De 5 eerste mensen die op dit bericht reageren en die graag mee willen doen krijgen dan een pakketje opgestuurd. Daarna moeten de mensen die een PIF van ons hebben gekregen weer een PIF aan 5 nieuwe mensen geven enz. Wat je krijgt is een verassing.. We zijn in ieder geval al bezig. 





zondag 18 november 2012

WEEKEND

We hebben al bijna weer een heerlijk creatief weekend achter de rug! Gisteren heb ik weer is mijn labels,  cadeaupapier en stempels (ik mocht die lenen van een vriendin) gepakt en ben maar is crea geweest!


  deze maakte mijn vriendin






En daarna ben ik weer aan de haak gegaan. Ik ben vlaggetjes aan het maken voor een geweldige slinger kijk voor het patroon hier. En ik haakte een cupcake maar daar later een foto van. En we hebben (mijn moeder en ik) al weer een nieuwe klus. Mijn moeder heeft in opdracht 2 mutsjes 2 sjaaltjes gemaakt ook daar hebben we een foto van. Dat is de oude klus. Ons volgende 'project' is een appeltjes geboorte pakket. Daar zit bijv. een grote appel als muziekdoos in, en een slingertje met appels en een gave mobile ook daar heb ik een paar foto's van. 

zo'n slinger word het

de mutsjes en sjaaltjes

 helaas kon ik het plaatje niet draaien maar dit mobile komt uit de knippie en komt ook in het pakket.

 En net vonden we op haar gave blog een leuk slingertje. Het is heel simpel en het geeft een leuk resultaat!



fijne week!!!

maandag 5 november 2012

kreadoe,verjaardag en nog veel meer!

Kreadoe, verjaardag en nog veel meer!

Ik heb nu nog maar 4 dagen niet geblogt maar nog ik heb heel veel te vertellen!
Als eerste.... Gisteren (4 november dus!) was mijn vriendin jarig en daarom ging ik zaterdag voor haar verjaardag naar de Kreadoe met haar!  Het was ontzettend gaaf en ik (sommige dingen op de foto heb ik niet gekocht maar mijn moeder!) heb ook heel veel leuke dingen 
gekocht! Wat?? Nou dit.....

 dit heeft mijn vriendin gekocht.

 alles van ons alledrie samen.

 masking tape! De bovenste rolletjes zijn van mijn vriendin en de rest van mij en mijn moeder.

 mijn moeder kocht tasjes voor cadeautjes.En ik labels en masking tape voor een nieuwe hobby! Hele leuke papiertjes en de lintjes en stickers om cadeaus mee op te fleuren. En de rest is van mijn vriendin.

 De foto is thuis genomen.... Maar zo heb ik een hele tijd gelopen!!

 en dan nog even alleen onze opbrengst!

 en deze kocht mijn moeder voor haar zelf!!

En toen ik thuiskwam ben ik meteen met de tape en de labels aan de slag gegaan en zette een pot thee en zo hebben we labels geknutseld en cadeautjes in gepakt!




de papiertjes!!


en voor dat ze weg gegeven werden kon ik nog net een fotootje maken!


 alles op een leuk dienblaadje!

En gisteren was mijn vriendin dus echt jarig en daar moest ik natuurlijk een cadeautje zelf voor maken.... Ik heb heel hard gehaakt en genaaid de afgelopen dagen voor het cadeau. Jullie zullen wel gedacht hebben... Zij haakt ook niet veel met haar haakblog! maar ik kon die foto's niet laten zien want anders zag ze het.. Maar nu dan eindelijk.. Het is een slinger met allemaal dingen van ons 2en...














ingepakt en al....

 
En mocht je nou denken dat ik dus niet haak?? Ik ben keihard aan het haken voor de markt waar mijn vriendin en ik staan met een haakkraampje... Maar daar komen van de week wel foto's van! En als laatste.... Mijn moeder maakt dus nu in opdracht mutsjes en sjaaltjes! En dit is een proef mutsje... En die komt ook op de markt!! 

 Een fijne week!!

groetjes Judith