Is even een paar plaatjes van een 'HAPPY' een week!!
We speelden weer is een potje (ouderwets) BINGO en ik vond het wel een fotootje waard!
Ziet er toch best gezellig uit??
En ik kreeg hele lieve post van haar omdat ik meedeed met haar give away en omdat ik (helaas) niet won kreeg ik wel een cadeautje over de post! Wat ik ontzettend lief vind!! Heel erg bedankt! Helaas was het zeepvisje al gebroken:(
En zoals ik al eerder vertelde haakte ik flink wat spulletjes voor de markt waar mijn vriendin en ik gaan staan met ons haakkraampje.
 |
| links: setjes kettingen. midden: armbanden. rechts: corsages |
En ik maakte deze week ook nog een kussen af......
En ik maakte ik zit ook op naailes en ik maak nu een 'sier' teddybeer. Het hoofd is af en zit er zo uit... Het lichaam komt nog:)
En zo moet hij er ongerveer uit komen te zien maar dan in andere kleuren!
En verder nog wat 'HOME SWEET HOME' plaatjes....
En kreeg een lief kaartje van mijn vriendin als bedankje voor de Kreadoe.
Hebben jullie een creatieve week gehad??