Posts tonen met het label POST. Alle posts tonen
Posts tonen met het label POST. Alle posts tonen

zaterdag 30 maart 2013

Vrolijk pasen!

Er waren 2 mensen die zich hebben opgegeven voor de PIF. Alexandra en Stof With Love zouden jullie mij je adres willen mailen naar: haakmaarnaan@gmail.com? Dan komt de PIF zo snel mogelijk nar jullie toe.


appelhoesjes voor de markt

theedoos geverfd

Wij wensen jullie vrolijke en fijne paasdagen toe!

donderdag 24 januari 2013

HAPPY PICTURES

Wat 'happy pictures!' 





 * 2 nieuwe haak projectjes. 2 nieuwe kussen hoezen voor om 2 lege kussentjes voor op de bank. 



* Ik kreeg een lief kaartje van silly old suitcase. Heel erg bedankt!

 * Een hertje.
 

zondag 25 november 2012

give away & de haakmand

 *give away

Alweer een tijdje geleden won ik een give away bij haar. En afgelopen vrijdag lag dan eindelijk mijn eerste give away op de mat. Ik kreeg een slingertje en nog een setje om een ander slingertje te maken. En het goede nieuws is dat ik deze week nog een give away won bij haar. En ik hoop dat ik die deze week krijg! Noofs heel erg bedankt voor je give away!!






* de haakmand

En het was ook weer is de hoogste tijd om mijn en mijn moeders haakmand op te ruimen. Ik heb er eentje voor de spullen voor de markt en nog eentje die mijn moeder en ik delen en dat kost dus wel even tijd... kijk maar mee....

 Zo zag onze mand er aan het begin uit....

 Volgende stap. De mand leeg halen en dan kom je zoveel projecten tegen die al heel lang afgemaakt moeten worden. En dan al die bolletjes wol... ik krijg meteen zin om al die projecten af te maken maar dat gaat niet 1 2 3. 


 Een appel die binnenkort af moet zijn.
 
 Een deken waar mijn moeder en ik op vakantie al mee begonnen zijn. Dat rode ruitje word de stof van de achterkant. Benieuwd naar het eindresultaat? Kijk dan is hier zo moet ie ongeveer worden.
 Een sjaal en nog een deken.
 Bollen wol. Nooit geweten dat wij er zoveel hadden:)
 Restjes.
 Vlaggetjes voor de vlaggenlijn!
 Katoen.
 En dan nog alles bij elkaar.

 En wat houd je dan over? Dit dus...

Ik bedacht even hoe ik het nou  beste kan indelen zodat het niet weer 1 grote bende word.
Ik maakte 3 lagen 1 laag wol. Dan 1 laag projecten enzovoort en dan nog een mand met katoen erop!!




 En dit is mijn markt haakmandje opgeruimd en wel!
Ik ga nu maar weer is aan de haak. Mijn vlaggenlijn af maken. Of misschien granny's maken voor de deken?? Ik weet niet ik zie wel. Hebben jullie ook altijd zo'n rommelige haakmand? Of altijd projecten die maar blijven liggen?? En ik vind het trouwens ook erg leuk dat ik steeds meer volgers krijg. Welkom alle nieuwe volgers!! Een fijne week!


woensdag 14 november 2012

HAPPY

Is even een paar plaatjes van een 'HAPPY' een week!!

We speelden weer is een potje (ouderwets) BINGO en ik vond het wel een fotootje waard!
Ziet er toch best gezellig uit??


En ik kreeg hele lieve post van haar omdat ik meedeed met haar give away en omdat  ik (helaas) niet won kreeg ik wel een cadeautje over de post! Wat ik ontzettend  lief vind!! Heel erg bedankt! Helaas was het zeepvisje al gebroken:(


En zoals ik al eerder vertelde haakte ik flink wat spulletjes voor de markt waar mijn vriendin en ik gaan staan met ons haakkraampje.

 links: setjes kettingen. midden: armbanden. rechts: corsages

 En ik maakte deze week ook nog een kussen af......

 En ik maakte ik zit ook op naailes en ik maak nu een 'sier' teddybeer. Het hoofd is af en zit er zo uit... Het lichaam komt nog:)


En zo moet hij er ongerveer uit komen te zien maar dan in andere kleuren!


En verder nog wat 'HOME SWEET HOME' plaatjes....




 En kreeg een lief kaartje van mijn vriendin als bedankje voor  de Kreadoe.


 
 Hebben jullie een creatieve week gehad??