Een tijdje geleden vertelde juffrouw sill dat ze aan 4 mensen een PIF ging sturen. Wij deden mee en hebben een hele mooie PIF gekegen.
We kregen een heel leuk slingertje van een landkaart gemaakt.
We kregen een hele leuke stempel met 'liefs' erop
En nog twee hele leuke kaartjes en een schattig envelopje.
Dank je wel juffrouw sill!
En als je dan een PIF gekregen hebt moet je ook aan 5 andere mensen een cadeautje weggeven... De 5 eerste mensen die op dit bericht reageren en die graag mee willen doen krijgen dan een pakketje opgestuurd. Daarna moeten de mensen die een PIF van ons hebben gekregen weer een PIF aan 5 nieuwe mensen geven enz. Wat je krijgt is een verassing.. We zijn in ieder geval al bezig.
Posts tonen met het label slingertjes. Alle posts tonen
Posts tonen met het label slingertjes. Alle posts tonen
woensdag 13 maart 2013
woensdag 6 maart 2013
*SLINGERS*
Slingers, slingers en nog meer slingers. Allemaal voor de markt.
Bij loods 5 kochten we een geweldige offermand gekocht voor onze bollen wol.
Bij loods 5 kochten we een geweldige offermand gekocht voor onze bollen wol.
Labels:
bloemen,
haken,
home sweet home,
lente,
masking tape,
slingertjes
maandag 4 februari 2013
B-DAY!
Afgelopen week was ik jarig! Een feestje dus... Eerst met vriendinnen en dan met familie. Met mijn vriendinnen gingen we 4 dingen knutselen. Als eerste een slingertje van masking tape. Daarna een bakje van strijkkralen waar ik al is eerder over vertelde.Als derde versierde we potjes met waxinelichtjes erin met fimoklei.
En we bouwden etagères van gekringloopt servies.
En bij een verjaardag hoort natuurlijk taart! En die was er ook. Een zelfgebakken chocolade taart en monchou.
En we bouwden etagères van gekringloopt servies.
En bij een verjaardag hoort natuurlijk taart! En die was er ook. Een zelfgebakken chocolade taart en monchou.
En onze donkerrode kast heeft ook een oppimpbeurtje gekregen. Van donkerrood naar lichtblauw....
Voor:
Na:
Je kunt ook nog meedoen aan mijn give away t/m 19 februari.
zaterdag 8 december 2012
sinterklaas & X-mas
Tja Sinterklaas is nog maar net het land uit of de kerst spulletjes komen alweer de winkels binnen.... Maar nog even over Sinterklaas het was weer super gezellig dit jaar.... en nu nog even een plaatje van de surprise die ik maakte en die ik kreeg!
Deze theepot maakte ik. En de cupcake van hieronder kreeg ik!
Maar Sinterklaas was het land nog niet uit of het begon te sneeuwen. En dat betekent de kachel aan en weer veel haken natuurlijk! Ook zijn wij ( mijn moeder en ik ) druk bezig met een adventskalender maken voor Silly old suitcase. Meer weten kijk dan even hier
En dan nu wat foto's van de sneeuw haak en naaiwerkjes en meer gezelligheid!
En vandaag is bij ons ook de kerstboom weer opgetuigt!

En ik maakte met lampjes en masking tape een kerstboom voor op mijn eigen kamer.
Ik ben flink appeltjes aan het haken voor aan een slinger en mijn moeder kocht het flow winterboek en een normale flow! Het winterboek is echt helemaal te gek!
Geniet nog even van de sneeuwpret!!
Deze theepot maakte ik. En de cupcake van hieronder kreeg ik!
Maar Sinterklaas was het land nog niet uit of het begon te sneeuwen. En dat betekent de kachel aan en weer veel haken natuurlijk! Ook zijn wij ( mijn moeder en ik ) druk bezig met een adventskalender maken voor Silly old suitcase. Meer weten kijk dan even hier
En dan nu wat foto's van de sneeuw haak en naaiwerkjes en meer gezelligheid!
| |
| Deze etagère kregen wan van haar. Voor sinterklaas. |
En ik maakte met lampjes en masking tape een kerstboom voor op mijn eigen kamer.
Ik ben flink appeltjes aan het haken voor aan een slinger en mijn moeder kocht het flow winterboek en een normale flow! Het winterboek is echt helemaal te gek!
Geniet nog even van de sneeuwpret!!
Labels:
cupcakes,
haken,
kadootjes,
kerst,
masking tape,
naaien,
retro,
servies,
sinterklaas,
slingertjes,
thee,
winter
zondag 18 november 2012
WEEKEND
We hebben al bijna weer een heerlijk creatief weekend achter de rug! Gisteren heb ik weer is mijn labels, cadeaupapier en stempels (ik mocht die lenen van een vriendin) gepakt en ben maar is crea geweest!
En daarna ben ik weer aan de haak gegaan. Ik ben vlaggetjes aan het maken voor een geweldige slinger kijk voor het patroon hier. En ik haakte een cupcake maar daar later een foto van. En we hebben (mijn moeder en ik) al weer een nieuwe klus. Mijn moeder heeft in opdracht 2 mutsjes 2 sjaaltjes gemaakt ook daar hebben we een foto van. Dat is de oude klus. Ons volgende 'project' is een appeltjes geboorte pakket. Daar zit bijv. een grote appel als muziekdoos in, en een slingertje met appels en een gave mobile ook daar heb ik een paar foto's van.
En net vonden we op haar gave blog een leuk slingertje. Het is heel simpel en het geeft een leuk resultaat!
fijne week!!!
| deze maakte mijn vriendin |
En daarna ben ik weer aan de haak gegaan. Ik ben vlaggetjes aan het maken voor een geweldige slinger kijk voor het patroon hier. En ik haakte een cupcake maar daar later een foto van. En we hebben (mijn moeder en ik) al weer een nieuwe klus. Mijn moeder heeft in opdracht 2 mutsjes 2 sjaaltjes gemaakt ook daar hebben we een foto van. Dat is de oude klus. Ons volgende 'project' is een appeltjes geboorte pakket. Daar zit bijv. een grote appel als muziekdoos in, en een slingertje met appels en een gave mobile ook daar heb ik een paar foto's van.
| zo'n slinger word het |
| de mutsjes en sjaaltjes |
| helaas kon ik het plaatje niet draaien maar dit mobile komt uit de knippie en komt ook in het pakket. |
fijne week!!!
Labels:
bloemen,
haken,
kadootjes,
labels,
masking tape,
slingertjes,
stempels
Abonneren op:
Posts (Atom)

