Posts tonen met het label kadootjes. Alle posts tonen
Posts tonen met het label kadootjes. Alle posts tonen

zaterdag 18 oktober 2014

*HERFST*

En dan is het alweer herfstvakantie.. Wat ontzettend lang geleden dat we geblogd hebben! Maarrrr, we hopen dat we daar nu verandering in gaan brengen en dat we weer regelmatig onze knutselplaatjes met jullie gaan delen! En tja, ook al is het dan herfst van die vrolijke zomer plaatjes word je toch het vrolijkst.. :) 


De blikjes hebben  we bij de kringloop gescoord!




Tot snel! 



donderdag 25 juli 2013

ZOMERVAKANTIE!

Zo! Dat is al weer een hele tijd geleden dat jullie weer is wat van ons hoorde. Eindelijk zomervakantie! Genieten van het weer en lekker rustig aan doen. Zondag gaan wij voor 3 weken naar Frankrijk. Dus we dachten voor dat we weg gaan laten we nog maar is wat van ons horen. En als we terug komen gaan we zeker weer vaker bloggen! We hebben dus weinig tijd gehad om te bloggen dus ook weinig tijd om te haken... Dat is niet waar want er is een swap gemaakt en een schattig tasje. De swap was voor haar want het vorige blog bericht had ik een swap van haar gekregen. 


 De swap die ik had gemaakt..



En we hebben een tasje gehaakt, voor de verjaardag van een meisje die 2 werd. Met roze granny's. 




Ik haakte ook nog een schaapje het patroontje komt van Annemarie Arts.

En alweer een tijdje geleden blogte ik een kastje die we gekringloopt hadden en die is nu geverfd... 

voor:
 Na:
 Het is heel licht roze geworden. Voor iedereen die vakantie heeft of op vakantie gaat! Een hele fijne vakantie! En ook als je niet op vakantie gaat geniet van het mooie weer! Wij gaan er een paar weekjes tussen uit. Tot over een paar weken!

 Heidi en Judith

zaterdag 11 mei 2013

HOLIDAY

Na 2 weken vakantie komt er dan eindelijk weer is een blog bericht... Heel veel plaatjes van de afgelopen 2 weken..
 Het was natuurlijk ook (soms)  super lekker weer.. En daarom werd er buiten weer flink gehaakt. Het resultaat zien jullie de volgende keer.


Ik stond samen met haar op de markt. We hadden een kraam vol gehaakte  oranje, rood, wit en blauw spulletjes. Want het was die dag ook kroningsdag!

 
(de foto's zijn een beetje onduidelijk)




 Er zijn cakejes gebakken. 




En ik kreeg ook nog een swap van haar. Er word nu druk geknutseld aan een swap voor haar. Nog een fijn weekend! 

dinsdag 9 april 2013

HAPPY DAY'S

Lang niet geblogt dus weer genoeg te vertellen.. Al mijn spulletjes voor de markt zijn af. Een sjaal waar we al ongeveer een half jaar mee bezig waren is af en dan hebben we nog een grote opdracht met sleutelhangers waar we ook al aardig mee opgeschoten zijn. Maar over die opdracht later meer. 




We hebben via internet knopen en kralen besteld een daarmee armbanden gemaakt ( je kunt ze hier boven zien ) en dan hebben we ook nog geknutseld met oude flows en een PIF pakketje gemaakt. Het pakketje zien jullie later omdat de mensen hem nog niet gekregen hebben en het moet natuurlijk een verassing blijven... 




We kregen vandaag eindelijk onze nieuwe kan binnen die ook goed gebruikt kan worden. kortom happy day's met veel haakwerkjes.

zaterdag 30 maart 2013

Vrolijk pasen!

Er waren 2 mensen die zich hebben opgegeven voor de PIF. Alexandra en Stof With Love zouden jullie mij je adres willen mailen naar: haakmaarnaan@gmail.com? Dan komt de PIF zo snel mogelijk nar jullie toe.


appelhoesjes voor de markt

theedoos geverfd

Wij wensen jullie vrolijke en fijne paasdagen toe!

zondag 17 maart 2013

NICE WEEKEND

Dit weekend is een rustig weekend. Alweer een tijdje geleden was ik jarig. Dus  gisteren ging ik met een vriendin een dagje weg en kreeg ik een high tea voor mijn verjaardag. Het was heel gezellig en lekker. Verder hebben we een rustig weekend we haken, kijken naar de narcissen en de hyacinten in de knop. Binnen al echt lente maar buiten nog niet. En ik heb een hertje genaaid. Ik was er al langer mee bezig en nu is hij af. Nog een 'nice weekend!' 


woensdag 13 maart 2013

PIF

Een tijdje geleden vertelde juffrouw sill dat ze aan 4 mensen een PIF ging sturen. Wij deden mee en hebben een hele mooie PIF gekegen.

We kregen een heel leuk slingertje van een landkaart gemaakt. 

 We kregen een hele leuke stempel met 'liefs' erop

 En nog twee hele leuke kaartjes en een schattig envelopje.
 Dank je wel juffrouw sill! 

 
En als je dan een PIF gekregen hebt moet je ook aan 5 andere mensen een cadeautje weggeven... De 5 eerste mensen die op dit bericht reageren en die graag mee willen doen krijgen dan een pakketje opgestuurd. Daarna moeten de mensen die een PIF van ons hebben gekregen weer een PIF aan 5 nieuwe mensen geven enz. Wat je krijgt is een verassing.. We zijn in ieder geval al bezig. 





zaterdag 8 december 2012

sinterklaas & X-mas

Tja Sinterklaas is nog maar net het land uit of de kerst spulletjes komen alweer de winkels binnen.... Maar nog even over Sinterklaas het was weer super gezellig dit jaar.... en nu nog even een plaatje van de surprise die ik maakte en die ik kreeg!

















Deze theepot maakte ik. En de cupcake van hieronder kreeg ik!
















Maar Sinterklaas was het land nog niet uit of het begon te sneeuwen. En dat betekent de kachel aan en weer veel haken natuurlijk! Ook zijn wij ( mijn moeder en ik ) druk bezig met  een adventskalender maken voor Silly old suitcase. Meer weten kijk dan even hier
En dan nu wat foto's van de sneeuw haak en naaiwerkjes en meer gezelligheid!


 
















 
 Deze etagère kregen wan van haar. Voor sinterklaas. 


 











 En vandaag is bij ons ook de kerstboom weer opgetuigt!




En ik maakte met lampjes en masking tape een kerstboom voor op mijn eigen kamer.


Ik ben flink appeltjes aan het haken voor aan een slinger en mijn moeder kocht het flow winterboek en een normale flow! Het winterboek is echt helemaal te gek!









Geniet nog even van de sneeuwpret!!