Posts tonen met het label masking tape. Alle posts tonen
Posts tonen met het label masking tape. Alle posts tonen

zaterdag 30 maart 2013

Vrolijk pasen!

Er waren 2 mensen die zich hebben opgegeven voor de PIF. Alexandra en Stof With Love zouden jullie mij je adres willen mailen naar: haakmaarnaan@gmail.com? Dan komt de PIF zo snel mogelijk nar jullie toe.


appelhoesjes voor de markt

theedoos geverfd

Wij wensen jullie vrolijke en fijne paasdagen toe!

maandag 25 maart 2013

WEEKEND & WEEK

Even een paar plaatjes van het afgelopen weekend.

We bakten appelcake.

 We vouwden mooie bloemen van HEMA inpakpapier.
 Mooie bloemetjes!
 We maakten zelf pizza. 

Week. Deze week ga ik alle spulletjes voor de markt af maken. Dat word nog even flink door haken en afhechten. Maar daar zie je volgende keer meer van! Fijne week! 

zondag 17 maart 2013

NICE WEEKEND

Dit weekend is een rustig weekend. Alweer een tijdje geleden was ik jarig. Dus  gisteren ging ik met een vriendin een dagje weg en kreeg ik een high tea voor mijn verjaardag. Het was heel gezellig en lekker. Verder hebben we een rustig weekend we haken, kijken naar de narcissen en de hyacinten in de knop. Binnen al echt lente maar buiten nog niet. En ik heb een hertje genaaid. Ik was er al langer mee bezig en nu is hij af. Nog een 'nice weekend!' 


woensdag 13 maart 2013

PIF

Een tijdje geleden vertelde juffrouw sill dat ze aan 4 mensen een PIF ging sturen. Wij deden mee en hebben een hele mooie PIF gekegen.

We kregen een heel leuk slingertje van een landkaart gemaakt. 

 We kregen een hele leuke stempel met 'liefs' erop

 En nog twee hele leuke kaartjes en een schattig envelopje.
 Dank je wel juffrouw sill! 

 
En als je dan een PIF gekregen hebt moet je ook aan 5 andere mensen een cadeautje weggeven... De 5 eerste mensen die op dit bericht reageren en die graag mee willen doen krijgen dan een pakketje opgestuurd. Daarna moeten de mensen die een PIF van ons hebben gekregen weer een PIF aan 5 nieuwe mensen geven enz. Wat je krijgt is een verassing.. We zijn in ieder geval al bezig. 





woensdag 6 maart 2013

*SLINGERS*

Slingers, slingers en nog meer slingers. Allemaal voor de markt.


Bij loods 5 kochten we een geweldige offermand gekocht voor onze bollen wol.


 

maandag 4 februari 2013

B-DAY!

Afgelopen week was ik jarig! Een feestje dus... Eerst met vriendinnen en dan met familie. Met mijn vriendinnen gingen we 4 dingen knutselen. Als eerste een slingertje van masking tape. Daarna een bakje van strijkkralen waar ik al is eerder over vertelde.Als derde versierde we potjes met waxinelichtjes erin met fimoklei. 





En we bouwden etagères van gekringloopt servies.


 En bij een verjaardag hoort natuurlijk taart! En die was er ook. Een zelfgebakken chocolade taart en monchou.


En onze donkerrode kast heeft ook een oppimpbeurtje gekregen. Van donkerrood naar lichtblauw....

Voor: 
 Na:


  Je kunt ook nog meedoen aan mijn give away t/m 19 februari. 


zaterdag 8 december 2012

sinterklaas & X-mas

Tja Sinterklaas is nog maar net het land uit of de kerst spulletjes komen alweer de winkels binnen.... Maar nog even over Sinterklaas het was weer super gezellig dit jaar.... en nu nog even een plaatje van de surprise die ik maakte en die ik kreeg!

















Deze theepot maakte ik. En de cupcake van hieronder kreeg ik!
















Maar Sinterklaas was het land nog niet uit of het begon te sneeuwen. En dat betekent de kachel aan en weer veel haken natuurlijk! Ook zijn wij ( mijn moeder en ik ) druk bezig met  een adventskalender maken voor Silly old suitcase. Meer weten kijk dan even hier
En dan nu wat foto's van de sneeuw haak en naaiwerkjes en meer gezelligheid!


 
















 
 Deze etagère kregen wan van haar. Voor sinterklaas. 


 











 En vandaag is bij ons ook de kerstboom weer opgetuigt!




En ik maakte met lampjes en masking tape een kerstboom voor op mijn eigen kamer.


Ik ben flink appeltjes aan het haken voor aan een slinger en mijn moeder kocht het flow winterboek en een normale flow! Het winterboek is echt helemaal te gek!









Geniet nog even van de sneeuwpret!!