donderdag 27 december 2012

happy holiday!

En dan is het eindelijk weer vakantie! Weer veel tijd om te haken te luieren en natuurlijk te bloggen! Ik had nog niet geblogd over de advent kalender die helaas al weer afgelopen is. Ik heb namelijk voor mijn vriendin een advent kalender gemaakt om af te tellen tot kerst. Elke dag een crea cadeautje en dat had zij ook voor mij gemaakt. Dit is de kalender die ik gemaakt heb:





En deze heb ik gekregen van haar


 En deze cadeautjes zaten in de kalender. (Het zijn ze niet allemaal)



En ik schreef al eerder het 'stofhaken' het ideetje komt van haar blog. Ik ben al begonnen maat het is nog niet af. Ben je nou benieuwd wat het word? Dan moet je even op haar blog kijken want ik ga maken wat zij ook maakt. 


En dit gaat het ongeveer worden.. De foto's komen van haar blog.

                            
                                             

En dan als laatste nog een foto van het muziekdoosje die nu helemaal af is. De vorige keer nog niet maar nu wel!

 

6 opmerkingen:

  1. owwwwwwwwwwwwwwwww die appel ♥♥ prachtig zeg, maar dat is niet alles ik zie ALLEEN maar mooie dingen wat leuk dat je dit met je vriendin hebt gedaan zeg

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee en een unieke bloempot houd je er aan over. Ben heel benieuwd naar het eindresultaat.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd naar het resultaat!
    bedankt voor de link, enne...haaksè!

    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat appeltje en dat stofhaken lijkt me supertof! Mooie kadootjes kreeg je!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Heidi!!!
    Leuk dat je volger bent geworden op mijn blog! Natuurlijk wil ik ook eens op jouw blog kijken...leuK!!!
    Wordt meteen ook volger :o)

    Die bloempot wordt gaaf. Ben heel benieuwd naar jouw resultaat!
    Fijne vakantie nog en een goed uiteinde!

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen